Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Emelie - 3 augusti 2010 10:45

Nu har jag (egentligen) inte tid med bloggandet. Men dels tycker jag att det är så kul och ska man blogga så ska man ju göra det kontinuerligt tycker jag. Och så har jag lite bilder att visa er.


Idag började mina pojkar på dagis och jag ska passa på att öva inför Bach-konserter och sedan cd-inspelning nu...egentligen...


Men så har jag fått mysiga mail från mysiga Millas mysiga matte med lite mysiga bilder...

Fina Rossinas Greta Garbo "Milla" 13 veckor. Dom blev ju det igår...

  

Sandra och Kristoffer var här en sväng i söndags. Deras lille "fis" heter Fina Rossinas Dacke af Smejlycka "Maddox" och är kullbror med Doris. Sandra tog lite bilder när jag försökte ställa upp Dina på ett bord...men tyvärr får ni inte se dom bilderna...inte Sandras fel...nån gång får ni nog en ståbild på Dina.

Maddox.

  

  

Maddox har en halv ansiktsförlamning, troligtvis efter en borreliainfektion. Men han mår strålande och har ett ljuvligt temperament, liksom kullsyrran Doris också har.

Ni får två bilder med mig och Dina som Sandra tagit...

  

  

Kristoffer och Sandra skaffar sig nog en till berner nån gång...

  

  

  

Några fler härliga bilder på Milla. Här med husse.

  

En av Millas många lillmattar, Wilma.

  

  

Goa Milla.

  

  

  


Allt gott!//Emelie 


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards