Livet på Fina Rossinas kennel

Direktlänk till inlägg 8 september 2009

En liten snabb

Av Emelie - 8 september 2009 23:58

Tack än en gång för alla tankar!


Jag pratade snabbt med veterinären innan jag åkte iväg till inspelningen. SLU hade inte hört av sig men en snabb jämförelse av Doris blodvärden för en knapp vecka sen och igår visade att de flesta värdena hade blivit bättre!


Imorgon får jag troligtvis svar på SLU:s analyser!


Idag gick det mycket bättre att spela! Men jag vågar inte bli för glad...fast det har jag redan blivit!


Gonatt allihop! Ni ser att era tankar gör underverk!


Allt gott!//Emelie

 
 
Ingen bild

Marie Carlsvärd

9 september 2009 07:17

Det var ju glädjande besked och absolut något att bli glad över. Hoppas verkligen att det fortsätter i den riktningen, och det gör det nog.
Fortsatt lycka till med spelning o hundar.
Tänker på Dig och Doris ofta ofta.

Kramizzz.

 
Marianne

Marianne

9 september 2009 17:30

Härligt med positiva provsvar. Nu hoppas jag att även SLU har lika bra svar att ge dig. Visst ska man vara glad åt alla positiva händelser, oavsett vad som kan komma senare.
Lycka till med spelningen.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Katrine

Katrine

9 september 2009 18:14

Åh vad skönt att värdena är lite bätter, nu håller vi tummaran för ett bra reultat från SLU
Kram Katrine

http://www.alnoitens.se

 
Sandra

Sandra

9 september 2009 19:03

Blev så glad när du hörde av dig! Men hur har det gått idag? fått något svar?

Kram Sandra

http://lanquist.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

9 september 2009 21:02

Skönt med lite positiva provsvar.Håller tummar och tår att svaren från SLU även de är positiva.
Ha det så bra i sensommarvärmen.För ni har väl varmt och gott ni också???Vi hade faktiskt hela 25 grader i eftermiddags .

Styrkekramar Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Sanna

Sanna

10 september 2009 08:42

Kramar från oss!

http://www.bernerbloggen.blogspot.com

 
Lena

Lena

10 september 2009 10:38

Du ska se att Doris blir frisk igen !!!

Hoppas att du kan ta vara på det underbara väder vi har. Jag försöker men det är inte alltid så lätt att få till det med alla tider som ska passas vissa dagar. Ungar som ska skjutsas hit och dit men det är ju det jag är till för just nu så jag ska inte klaga.

Lycka till med dina inspelningar. Madde spelade in i går och jag väntar spänt på resultatet.

Kram från oss alla !!!

http://heimarkenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 augusti 2016 11:25

I fredags följde jag med min vän Christian för att hämta hans bernervalp Bernerbandens Emerson hos uppfödaren Birgitte.   Christian har jag lärt känna genom att han mailade mig för länge sedan när han skulle flytta hit till trakterna och ville få...

Av Emelie - 31 maj 2016 21:18


Nu när jag har fått veta diagnosen så är jag lättad.   Det har varit några dagar med oro här hemma. Det började i söndags. Hulda la sig på promenaden och ville inte gå vidare. Först när jag vände hemåt igen så knatade hon på. Hmmm tänkte jag och ...

Av Emelie - 3 april 2016 11:05


Bernern är en fantastisk ras. Men när rasklubben tydligt går ut med att och varför SH pre-testet från Antagene är det viktigaste avelsverktyget för sund avel av berner sennen, men det bara visar sig vara ord utan innehåll så blir jag minst sagt trött...

Av Emelie - 21 mars 2016 09:50

Så är det med livet. Men jag är ändå tacksam så länge vi och våra berner får vara friska. Vi vet alla att det viktigaste är hälsan. Men visst får man vara lite besviken när man planerar och så går det inte riktigt som man hade hoppats...    Emma ...

Av Emelie - 10 januari 2016 12:17

Jag skriver mer och mer sällan här i bloggen. Anledningarna till det är flera. En anledning är att jag har så mycket funderingar kring allt med berner och mina berner så det stockar sig, det är svårt att skriva ner allt här utan att verka mer än lovl...

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards