Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Emelie - 22 juli 2010 16:44

Som vanligt så fick jag ett härligt mail igår kväll med en liten sammanfattning av Millas (Fina Rossinas Greta Garbo) dag och alltid så medföljer minst en underbar bild.


Milla njuter av livet och sin familj. Det är bara katterna som liksom rymt fältet. Milla är den ljuvaste av valpar stundtals men hon har även en Monster-Millasida. Katterna ser bara Monster-Milla.

Milla

  


Jag har även ganska nyligen pratat med brorsan Great Zorros matte. Så här långt tycker dom att han är och att det gått "över förväntan", ni förstår att jag blir sprickfärdig av stolthet över "mina" hundar. Jag önskar er alla fortsatt lycka till! Givetvis kommer ni att möta både gott och mindre gott, men jag hoppas ni får långa friska bernerliv med era vofsingar!


Dina här hemma är också en fin valp. Även Dina har monstersidor men dom får Tyra ta hand om för det mesta. Mamma Tyra är Dinas stora förebild och idol, där Tyra är/går där är/dit går även Dina och Tyra njuter av sin dotter, familjelyckan är total.


Även Doris verkar må bättre än på länge. Det känns för bra för att vara sant så jag vågar knappt skriva det. Jag njuter en dag i taget och ser...


Allt gott!//Emelie



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards