Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Emelie - 20 mars 2008 21:38

Äntligen är vintern här!!! Snö och sol, kan det bli bättre!? Nej inte om du frågar hundarna. Och är hundarna glada så är jag glad!


Det krävs dock lite uppladdning inför den dagliga långpromenaden. Om mina hundar är vilda inför promenaden i vanliga fall så är dom fullkomligt SJÖVILDA-jag menar givetvis SNÖVILDA-nu! Kaos är ett milt uttryck för att beskriva det som uppstår bland mina fem hundar när jag klär på mig jackan och greppar kopplen...


När vi är i skogen så får Bimbo, Tyra och Fritz härja lösa. Doris är tyvärr allt för lik sin mormorsmor i skogen så hon är kopplad. Fjollan är också kopplad, annars hade hennes knä inte varit helt nu!


Fotografering är tyvärr en omöjlighet då jag har händerna fulla av två flickor som ack så gärna skulle vilja härja runt med de tre andra. Och de tre lösa skulle inte ens Åsa kunna fånga på bild...;-)!


Jag får iallafall njuta av dessa snövildar, för härligt är det att se sina lyckliga hundar i sitt rätta element!


Och vi alla får njuta av Fine Faust, Zero! Tack matte Marie för denna bild på deras snöälskare!

Njut av det som är gott i livet! Det gör Zero!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards