Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Emelie - 25 mars 2008 18:45

Här kommer det mer och mer snö!  Vi bor i skogen mitt på slätta kan man säga. Vilket innebär att åt vilket håll du än åker så behöver du inte åka långt förrän där är betydligt mindre snö eller ingen snö alls. Här kommer några kort från promenaden igår här i skogen. Idag är det alltså ännu mer snö...här...

Fjollan


Fritz


Idag åkte vi ca 2½ mil väster ut. Till Medevi. Vi gick den vackraste promenaden jag vet. Solen sken och det är så obeskrivligt vackert. Jag älskar den här rundan utefter Vätterns strand. Tyvärr så är detta en väldigt attraktiv plats för turister också men idag var det bara jag och mina fem hundar! Betydligt mindre snö...

Bimbo


Tyra


Man skulle nästan kunna tro att det var sommar!


Men där fanns faktiskt fläckar av snö...

Doris


Underbara promenader var det iallafall. Och hundarna håller definitvt med!


Igår försökte jag fånga Tyra och Fjollan på samma bild med samma min för att visa hur extremt lika dom är. Jag lyckades hyfsat...

Tyra till vänster och Fjollan till höger. Dotter och mor, lika som bär!


Lev väl! Vi gör vårt bästa!//Emelie




Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards