Livet på Fina Rossinas kennel

Direktlänk till inlägg 20 juli 2009

Ultraljud!

Av Emelie - 20 juli 2009 18:52

Ja, då var ultraljudet gjort. Är det nån som är nyfiken????


Jag 0-ställde omröstningen igår och än har ju bara 17 stycken röstat...vilket jag tycker är ganska bra, men jag sa ju att jag inte talar om svaret förrän MINST 24 har röstat. Så eftersom jag tror på konsekvens när det gäller uppfostran, vare sig det gäller hundar, barn eller i detta fallet bloggläsare, så avvaktar jag lite med svaret på dagens ultraljud. 


Nu ska jag gå ut med mina tre flickor. Sen ska jag ta med Henrik och Tyra för att gå Grötlunken. Om ni röstar duktigt så kanske jag avslöjar resultatet på dagens ultraljud senare ikväll!


Allt gott!//Emelie

 
 
Katrine

Katrine

20 juli 2009 20:22

Nä, men så kan du väl inte göra. Jag som väntat hela dagen på att din blog skulle uppdateras. Att det skulle vara 24 som röstat innan du berättade måste du ha skrivit in efteråt för det har jag inte läst ;)
Kram Katrine

http://www.alnoitens.se

 
Ingen bild

Jag igen

20 juli 2009 20:23

Ha, nu är det 21 som röstat.
Attans jag trodde man skulle kunna flera gånger, men det gick ju inte
Kram

 
Linda & Nova

Linda & Nova

20 juli 2009 20:50

Jag kreverar snart...:D Berätta!!!
Kram

http://runezzazanovaadelle.se

 
Ingen bild

Cecilia

20 juli 2009 21:14

Håller fullständigt med Nordbon:-). Nu har jag läst om denna dräktighet i flera veckor... låt mig veta resultatet, NU!

 
Ingen bild

Jag igen

20 juli 2009 21:53

Nu är klockan snart 22.00 och då är man inte ute i skogen och ränner med kidsen! Kom igen nu Emelie en annan jobbar och ska upp i ottan kan inte sitta är och kolla uppdatering som möjligen kommer... Man kan bara rösta en gång! I annat fall hade du haft 100 röster från mig.
Kram

 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

20 juli 2009 22:35

Kan bara hålla med de föregående talarna.Jag har ocjså röstat och jag är faktiskt nyfiken jag också.Nu är ju kl snart 23 kom igen ,fast jag tror nog att där va si så där 3 valpar eller?????

Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

20 juli 2009 22:36

Maria igen.Du nu har 24 röstat.Sätt dig vid datorn och skriv ett inlägg(he he he)

http://ellebacken.webs.com

 
Katrine

Katrine

20 juli 2009 22:41

Håller med Maria, nu är det 24 röster så uppdatera. Kan väl inte sitta uppe hela natten och vänta heller.
Kramiz

http://www.alnoitens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 augusti 2016 11:25

I fredags följde jag med min vän Christian för att hämta hans bernervalp Bernerbandens Emerson hos uppfödaren Birgitte.   Christian har jag lärt känna genom att han mailade mig för länge sedan när han skulle flytta hit till trakterna och ville få...

Av Emelie - 31 maj 2016 21:18


Nu när jag har fått veta diagnosen så är jag lättad.   Det har varit några dagar med oro här hemma. Det började i söndags. Hulda la sig på promenaden och ville inte gå vidare. Först när jag vände hemåt igen så knatade hon på. Hmmm tänkte jag och ...

Av Emelie - 3 april 2016 11:05


Bernern är en fantastisk ras. Men när rasklubben tydligt går ut med att och varför SH pre-testet från Antagene är det viktigaste avelsverktyget för sund avel av berner sennen, men det bara visar sig vara ord utan innehåll så blir jag minst sagt trött...

Av Emelie - 21 mars 2016 09:50

Så är det med livet. Men jag är ändå tacksam så länge vi och våra berner får vara friska. Vi vet alla att det viktigaste är hälsan. Men visst får man vara lite besviken när man planerar och så går det inte riktigt som man hade hoppats...    Emma ...

Av Emelie - 10 januari 2016 12:17

Jag skriver mer och mer sällan här i bloggen. Anledningarna till det är flera. En anledning är att jag har så mycket funderingar kring allt med berner och mina berner så det stockar sig, det är svårt att skriva ner allt här utan att verka mer än lovl...

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards