Livet på Fina Rossinas kennel

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Emelie - 13 oktober 2011 12:20

Nu har Henrik fått vattkoppor. Han blev febrig igår på dagis och den första koppan syntes på ryggen. Idag är han pigg som vanligt och har fått några fler små koppor. Än så länge verkar han få det lindrigare än Rickard fick.

  Häromdan kom hundfönen jag beställt!

  Nu ska ni se att dom röda skyltarna kommer hagla på utställningarna framöver . Dinas päls börjar växa ut men har en bit kvar till "fullpälsad", hoppas hon hinner dit till Växjö i början på november!

  Annars så är det nedräkning till söndag som gäller! Jag ser såååå fram emot G-kullens MH! Alla i kullen kommer! Dessutom kommer två bernerhanar till att beskrivas; Alnöitens Nonstop Eastwood och Zingo som heter Anton kort och gott i stamtavlan. Blir en spännande dag! Roligt är att Katrin kommer för att se alla MH och hon tar med G-kullens pappa Askimsvikens Lacoste! Jag har däremot ångrat mig. Jag tar INTE med Tyra då jag ska se till att allt flyter med fika, lunch...och viktigast av allt; jag vill koncentrera mig helt och fullt på beskrivningarna och ER! Stefan får dessutom hämta Dina när hon gjort sitt MH. Lurar däremot på att dra ihop till SLÄKTTRÄFF sista helgen i oktober. Hör av mig senare om den! Nu är allt fokus på helgens bravader. Ikväll blir det lång inköpslista och färd till ICA Maxi!


Några bilder från de senaste dagarna...

Tyra

      Dina...

        Henrik och Dina nyss

    Henrik bjuder Dina på lingon.   Lite kampträning inför söndagen...   Allt gott!//Emelie

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards